Labels

Thursday, March 31, 2011

14 Mac 2011 : : NaiDin 11th years oredi : :



Allhamdulilah..14 Mac 2011 genaplah usia cinta kami berkembang ngan jayanya selama 11 tahun...

Sesungguhnya terlalu byk pahit,manis,suka,duka,susah,senang  yg kami tempuhi bersama..

Semua yg berlaku amat mematangkan kami...

Terima kasih atas cinta dan kasih sayang yang semakin utuh yang semakin SAYANG rasakan....Terasa sangat-sangat bersyukur punyai B yg begitu memahami diri ini...maaf juga di atas segala kesilapan dan kesalahan yg pernah SAYANG lakukan..

Sesungguhnya adakalanya sebagai perempuan yg terlebih sgt dengan kasih sayang..SAYANG jd alpa..dan sgt2 bersyukur dengan beberapa kejadian yg berlaku yg mana menyedarkan SAYANG..

Adakalanya betul bila ingat apa yg B ckp...SAYANG x akan mampu SAYANG kan B mcm mana B sygkan SAYANG...hohohoho...tp B sebenarnya SAYANG ni x la teruk sgt..cuma antara kita mungkin berbeza kan dan itu yg membuatkan kita bertahan selama ini kan..hehe ( tp mmg statement tu sgt d akui..hahaha)

Semoga cinta kita akan kekal selamanya..AMIN!! 

us..kami


B...

" If I could have just one wish,
  I would wish to wake up everyday
  to the sound of your breath on my neck,
  the warmth of your lips on my cheek,
  the touch of your fingers on my skin,
  and the feel of your heart beating with mine...
  Knowing that I could never find that feeling
  with anyone other than you.. "

B..

" I love the way you make me so happy,
  And the ways you show you care.
  I love the way you say, "I Love You,"
  And the way you're always there.
  I love the way you touch me,
  Always sending chills down my spine.
  I love you so deeply,
  I love you so much,
  I love the sound of your voice
  And the way that we touch.
  I love your warm smile
  And your kind, thoughtful way,
  The joy that you bring
  To my life every day.
  I love you today
  As I have from the start,
 And I'll love you forever
  With all of my heart.
  I love that you are with me,
  And glad that you are mine.."

No comments:

Post a Comment